Raggar-Zack


I går var det första maj och Zack och jag åkte med Leffe i hans raggarbil i det årliga raggartåget genom Norrköping.
Zack tyckte det var jättehäftigt! Massor av fräna bilar som låter mycket och tuffa grabbar som körde.

Det var jag, Leffe och hela traktens ungar. Anna, Leffes dotter längst till höger, har åkt med i alla år. Förra året hade hon maginfluensa men det stoppade inte henne!


Sjukt mycket bilar möttes på Kråkvilan. På bilden syns typ en tredjedel....

På kvällen så kom Rickard, Sara, Filippa (+kompis) och Max till oss och grillade. Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja du det är inte lätt att få ihop :-)De två senaste kvällarna har jag haft barnen, ikväll är det samtal på dagis. På lördag ska jag ut o på söndag ska vi iväg till Simonstorp. Så vi får helt enkelt höras av nästa vecka! :-)

Allt bra med er annars??

2009-05-27 @ 12:15:33
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: S

Dags att skriva något?

2009-08-13 @ 17:34:00
Postat av: Tessan

Shit va stor Leffes Anna har blivit.

2009-08-26 @ 18:47:12
URL: http://ericasmama.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket sammanträffande!

Jag googlade på IFK norköping (ska ev göra en IFK tårta och ville få lite idéer då var det din blogg jag hänvisades till först.

Tyckte jag kände igen grabbarna!



Hoppas allt ät bra.



Mvh Linda Runn

2010-05-14 @ 18:42:30
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0