Att elda för kråkorna... (Loa)

Här lägger man flera minuter varje dag på att skapa (förmodligen) västvärldens bästa blogg. Och så är det ingen som kommenterar den. Jag känner mig som den ensammaste pappan i världen....

Vilket väder!
Brukar Zack säga när det är soligt ute. I dag hade han rätt. Ett fantastiskt väder var det idag. 
Mamma skulle på möte så vi åkte in till byn. Jag gick på lektion först sedan åkte jag och löste av mamma som hade landat hos mormor. 

Zigge var lite trötter så han somnade hos mommo. 

I famnen! Är han inte mysig?

Zack, jag och Exxon (mormors hund) tog en långpromenad i Folkparken. Lek och glass stod på schemat. 
Exxon skötte sig exemplariskt (för en gångs skull) och Zack är ju bara för mysig. Han ignorerade Exxon totalt men när det kom en liten Beagle så var han framme direkt och skulle hälsa. 

Väl hemma så var vi hungriga. Mamma lagade Spagelietto och köttförssås. Alla tyckte det var gott. Inte minst Zigge...



Och mommo. Du vet att vi älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Mormor

ÄLSKAR ER OCKSÅ!!!! Underbara ungar!!!! Vilka härliga bilder...du är så duktig LOA....bästa pappan!!!!
Kram hela min älskade lilla familj

2008-04-22 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0