Jag håller inte på dom svarta, pappa. Jag håller på dom gula! (Loa)

Jag tog med Zack för att kolla på Johan (moster Johannas pojkvän) när han spelade fotboll. Han spelar i Smedby som mötte Lindö. Båda lagen har svart och gult som färger. 
Men i lördags så hade smedby svart och lindö gult. 
Jag tyckte vi skulle hålla på Johans lag men Zack var av annan åsikt. Han ville hålla på "de gula". Förmodligen bara för att reta mig. hehe



Zack kunde inte heller hålla sig från att sparka in extrabollen på planen. Direkt efteråt så skrattade han och sprang till mig. Fullt medveten om att han gjort fel. 

image149

Sandra och Zigge var hemma hos Ikka när vi var på fotboll. Det verkade som Ikka körde slut på dom. 
Så här såg det ut i soffan, hemma när vi kommit hem


Snön ligger INTE vit på taken. Endast Zack och Pappa är vaken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0