Jag vill inte vara brandman. Jag vill vara polis! (Loa)

Oj oj oj. En hektisk dag. Vi åkte in till byn för att kolla in lite uppträdanden och annat kul som skulle hända. 
När vi åkte förbi McDonalds så såg Zack att brandmännen stod där med en stegbil. 

Självklart så åkte vi in för att han skulle få se den lite närmare. Väl parkeras så var givetvis rutchkanan mer intressant. 
Efter lite psykologi så tittade vi närmare på brandbilarna och fick t.o.m åka upp i stegbilen!



Det var förstås jätteroligt. När vi kom ner så frågade brandmannen om inte Zack skulle bli brandman när han blir stor. 

"Jag vill inte vara brandman. Jag vill vara polis", var Zack omedelbara respons

Efter brandäventyret ställde vi in GPS'en på Mediamarkt där dom hade hoppborg. 
Zigge ville upp och hoppa


Dom hade så man fick prova Nintendo WII. Det tyckte Zack och jag var jättekul. Mamma vågade inte...


Till sist en "rolig" händelse. 
Zigge var på ett verkligt dåligt humör i dag. När vi skulle äta så skrek han. Ville inte äta utan bara skrek och skrek. 
Till slut så tog Sandra honom och skulle byta blöja. Ur hans byxor ramlade det här
image163
En KORK! Stackars Zigge hade haft en kort i brallorna i flera timmar som skavde mot hans ben. 
Stackars liten. Inte kunde han kommunicera att han hade ont heller. 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!!! Kul för grabbarna.....alla 3!
Undrar om inte Zigge fått hjälp med den där korken av en viss storebror...eller????

2008-04-27 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0