Man får inte busa på busfabriken. (av Loa)

(man kan klicka på de små bilderna om man vill se dem i större skala)

I går var vi på invigningen av busfabriken. I kön utanför tittade jag på Zack och sa att han inte fick busa där inne. Han tittade tillbaka på mig och sa "Johoooooo." Så skrattade vi gott. Typiskt pappahumor. Han börjar fatta den nu. 

Busfabriken var faktiskt en överraskande upplevelse som vida översteg våra förväntningar. Välorganiserat, stort och busbra lekställningar. Här blir det helt klart 4-årskalas i höst!! 

En utav de bättre sakerna var att avdelningen för de mindre barnen var helt kanon. Zigge trivdes som fisken i vattnet. Se själva
image120

Zigges polare Einar var också där. Dom båda var på förstasidan i dagens Norrköpings tidningar. Har du den inte så spring till affären och köp den innan den tar slut. Kommer att bli en raritet när Zigge blir världsberömd. 


Zack är ju aldrig still så honom får man inte på bild. Här är i varje fall en när han rider med sin kompis (flickvän?) Freya.
image122

När vi kom hem så hade Zack fortfarande spring i benen så vi gick ut och tränade lite inför framtiden.



Zigge var så slut så han sov i vagnen utomhus...


Sandra åkte sedan och jobbade vid 10-hugget och jag och Zigge hade en tvåtimmars diskussion om när man ska sova och när man ska vara vaken. Mina argument höll inte, men Zigge somnade till slut i min famn vid 1-tiden på natten. 

Till sist...
Aldeles för lite Tarzan i den här bloggen. 
image127


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken pappa!! Inte busa på busfabriken ;)

Ser ut som att ni hade det riktigt kanon där! Här hemma är Busfabriken stor favorit fast vi har ju inte hunnit till Norrköpings ännu så det kommer bli en succé kan jag tänka mig! Barnkalas där är högst på Linus önskelista till födelsedagen i höst här oxå!

Ha det bäst!

2008-04-05 @ 23:18:25
URL: http://linusludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0