Marknad, resturang, karusell och familjekonsert

Nu är det ju full rulle i Norpan med agustifestival.
Och självklart skulle familjen Lavendell ner och göra maknaden och lyssna på lite band.
Min kära man vet att jag lät skulle kunna stanna till välldigt sent så msart som han är parkerade han i parkeringshuset som stänger kl 20:00..
Men vi han massor dom 5 tim vi var i väg.

Vi började med marknaden samma grejer som alltid men ändå kul att strosa om kring och handla lite.
Och träffa folk som det var hur många år som helst sen man såg sist.

Grabbarna Z låsades att det var lördag och handla och åt gotis.
Loa köpte T-shirts med gamla Idoler på, ett skärp och tillslut 20 par svarta strumpor.
Kanon smidigt att slippa sortera dom alla passar med alla.

Loa och zack tog en  sväng i lustiga huset medans jag och Zigge prövade lyckan i lotter gick inte så bra för oss.

När magarna började kurra begav vi oss till Dehli för en välldigt god middag.
Grabbarna fick pomme och köttbullar, jag tog en file oscar och Loa en dehli hanburgare med pomme..
Till efterätt flörta Zack med servisen/moster så han fick en god glass bägare med kex..
Jätte gott och trevligt hade vi det...

Tillslut gick vi till hörsalsparken där några lokala hardrocksband visade sina resuer..
Vi hade nog stannat längre om vi haft hörselkoperna med oss till lill Z..
För ljudnivån var rätt rejäl..

Har tyvärr glömt ladda kameran så här kommer en bild från agustifestivalen 06...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0