Me and I del 3

JIPPI nu har jag varit på det väll ompratade partyt.
Så himla roligt och trevligt var det.
Tack Emma det var behövligt att komma i från och shoppa litte och prata lite skit om allt möjligt.
Vet inte men någon om att Loa var lik Gert Fylking.HiHIHI..
Blev som vanligt alldeles för mycket shoppat, men grabbarna kommer bli så snygga i höst..

Detta får stor Z


Och detta till lill Z



Sen blev det även hemligt paket till mig, ziggy och Zacken..

Men den 28 september är ni alla jätte välkommna hem till mig för klädparty..
Skulle vara roligt om så många som möjligt kunnde komma..
Så skriv upp i kalendern 28 sep kl 18:00 och då har även oktober nyhterna komit...
Kolla gärna www.meandi.se för lite shoping tips.

Kram på er från en shoping nöjd mamma



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du kom - ses ju aldrig längre tyvärr!



Sååå mycket fint fanns det å jag tror att dina små troll kommer bli mycket nöjda å fina!



Ha ha ha ja Loa är jag väl populär hos nu va ;)



Jag ska kolla upp partyt men som sagt, jag tror nog att jag kommer! Lite nyheter kan man ju aldrig motstå å så måste jag ju kolla in huset



Kram på dig



Kram på dig

2008-08-20 @ 21:55:42
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj va massa fint dom fick =) Å kan tänka mig att det blir ännu mer nästa gång ;) Jag sa väll at jag kommer då va? Om det inte dyker upp nått väldans viktigt eller va vet jag... men vi hörs väll om det!



KRAM

2008-08-21 @ 07:59:36
URL: http://gullungar.blogg.se/
Postat av: Jenny med filippa

Visst är det svårt att motstå dessa fina kläder!

Kul och träffa dig sist!!



Hoppas allt är bra med grabbarna!

Kram

2008-08-22 @ 12:34:20
URL: http://filippamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0