raggare, mc donalds och rea sen 40,1 i feber

i dag har vi hunnit med massor...
Blev ju bjudna av svärisarna på mc´donalds.
Rfter dena go lunch gick vi till maxi gallerian där dom hade 50% rea på stadium..
Så vi passade på att shoppa lite.
Jagsjälv sköpte ett par super snygga mörka rätt taighta jeans.Loa köpte med bya och en tröja.
Zacken hittade en ärt grön puma keps som han ville ha.
Ska nog tillbaka dit på mådag då det var kaos att ha Zack där inne.
Ja han hittade en skeatboard som han tyckte han skulle testa..
Ja ni kan ju själva räkna ut en 4 åring på skeat board i ett rea fylld butik en lördag kl 13.00.
katastrof, som tur kom ingen till skada och zacke tyckte jag var bäng som skälde på honom.Som han själv sa mamma jag är ju proffs på att skeata.

Efter denna upplevelse åkte vi till himpafältet där det var fullt med raggare och raggar bilar.
Härlig kultur det där, med charmiga människor och härlig musik..

Tog en liten extra sväng på hemvägen så barnen fick sova en sväng i bilen.

Väll hemma blev det Askungen filmen och godis bilar.
Tyckte Zigge var extremt het och tog då tempen på honom och visst 40,1..
Ja ja blir och ha honom hemma en vecka till då..

Nu ska jag sova en stund så jag orkar natten..

Kommentarer
Postat av: Erika m Wilma Alwa Wiggo

Låter som en skojig shoppingtur ;) haha!!!

Kul när det är rea,,kanske ska ta mig dit vartefter =)



Krya på sig kramar till Zigge!!!



KRAM KRAM

2008-08-30 @ 19:19:39
Postat av: Johanna

Kyra på dig Zigge!!! Va trist :(



Kram

2008-08-31 @ 08:58:05
URL: http://gullungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0