slappar dag

I dag är vi extremt sega..
Loa håller på att städa köket och Zigge sover..
Jag och Zack ligger i varsin soffa och halv sover..
Ska jobba sista natten i natt sen har jag ledigt  9 dagar..
JIPPI JIPPI ska bli så himla skönt.
Men har en hel del inbokad denna vecka.

måndag slappa
tisdag infomöte för musikskolan
Onsdag ska jag på assmöte på thaperska
torsdag läkare med Zigge
fredag fest hos Fergenson och Paula
lördag och söndag har vi inget inbokat mer en att Loa jobbar..

Nu ska jag kolla vidare på Kalle Anka med Zacken

Bjuder på en bild på slappar snyggigarna..
detta är vad vi roa oss med i dag..
Visst är vi snygga????????



Kommentarer
Postat av: Erika

HAHA,,SÅ SNYGGA NI ÄR ;-)



Så fint ni gjort på er blogg :-) Hur bar ni er åt för att få det på sidan å inte över hela bakgrunden?!!!!

Vill oxå bara ha på sidan så som ni med alla z:an :-)



KRAM PÅ ER!

2008-08-31 @ 16:51:25
Postat av: Carola

TAck! O snart kryper hon nog som ett skott. :)



Ja, har man tråkigt får man ju göra något kul...som o grimasera...hihi..



natti natti

2008-09-01 @ 00:01:47
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0