snor, host och sömnbrist

Trött trött trött.....
Lill Z har åkt på en förskyldning som är hellt otrolig..Näsan rinner floder och han hostar något förskräckligt..Det skäller verkligen om honom när han hostar..
Som tur är eller ontur är är zigge kändis på VC så ringde i morse och slapp läkartid utan kan hämta ett recept hostmedecin i eftermidag..
Så hoppas verkligen Loa får sova gott i natt utan en hostande zigge...
Själv ska jag jobba natten, får hoppas det blir en lugn natt.
Tiden brukar gå rätt fort på natten då det alltid finns något att pyssla med...

Så i dag har vi en riktig slappar dag, Zigge sover nu och Zacken liger och ser på någon tånorsrobot på tv. och Loa är i skolan.
Själv ska jag lägga mig och vila så jag orkar natten..

I morgon får Zack gå till dagis och Zigge får vara hemma blir att sova när han sover midag och sen sova när Loa kommer hem vid 16:00..
Blir lite pysslande när barnen är sjuka, men det är då jag är glad att jag jobbar natt så det oftast går att pyssla till.
Dom hade behöft mig på jobbet natten som var men det gick ju inte alls att få i hop här hemma..
Man vill ju ställa upp men i bland är det omöjligt..


Nä nu ska jag lägga mig och mysa med zacken..




Kommentarer
Postat av: Emma

Usch va trist med sjuka barn!! Här hemma vabbas det oxå, Linus har haft feber å Ludde snorar nu börjar jag känna mig täppt å svullen i halsen oxå....bläää



Krya på er, stor kram

2008-08-26 @ 10:38:33
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0