Som en urflippad superhjälte..

I går fick jag mina efterlängtade Me and i kläder..
Åkte bort till ica så fort man fick hämta packetet och skyndade mig hem för att prova kläderna på mina älsklingar..
ziggelito tyckte det var riktigt roligt att leka modell, Zacke tröttnade efter ett ombyte så får bli att fota honom mer i kväll.
Zigge fick en underbar plychdress med en igelkott bak.



Loas komentar var, skit han ser ut som en superhjälte som flippat ur..
Jag tycker i alla fall han är grymt fin i sin dress...

Andra setet på Zigge passade tuffa papppa mer i smaken..



Zack var den som var i mest behov av kläder och han fick en hel del..
Han själv valde ut ett "set" och sa detta tycker jag var skönt.
Sen var inte han intresserad att byta om för att prova mer.



Ja det var lite från oss, mer bilder kommer..
Avslutar med en trött Ziggelito...



Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullpluttar!!!!!

Vad kul att ni kommit igång med bloggandet igen!!! Ser fram emot att se härliga foton på mina gulliga barnbarn igen.....

Kram på Er!!!!

2008-08-28 @ 12:40:15
Postat av: Carro

Oh vad fina killarna blev i sina nya kläder!! :-)

Kram Carro

2008-08-28 @ 15:38:55
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Loa

Fin? Jotack.... Urflippad superhjälte fråm 70-talet var det....

2008-08-29 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0