Åldersgräns på youtube???

Vi har ett delikat problem. Zack älskar att sitta vid youtube.com. Man får skriva in sökord åt honom (just nu är det Indiana Jones) och sedan så ser han filmer. Han klickar sig vidare och kan sitta hut länge som helst...
Problemet är bara att ju fler gånger man länkar sig bort ju mer avvikande från det ursprungliga ämnet blir det...

Häromdagen så satt han vid youtube (världens bästa barnvakt) och ropade skrämt efter mamma. Sandra kom närmare och hörde signaturmelodin til 'Hajen'. Mycket skrämmande musik och på filmen var det en haj som dödade allt som kom i sin väg.... Sedan dess så har Zack varit lite mer avvaktande i sitt surfande....


Vi är lite orättvisa på bloggen. Det är mycket om Zack och Zigge. Men den tredje grabben Z är ju faktiskt Tarzan. Han är visserligen mest ute och springer efter honkatter (lönlöst då han, så att säga, inte kan bidra med några nötter i jul) och kommer bara in för att äta.
Men, ibland, så är han inne och vill kela med oss.

Han är för mysid, den dära Tarzan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Datorn är en favoritsysselsättning även här. Robin älskar den.... Men han tycker mest om att spela bilspel...



Vad mysigt ni har det....



Kram // Anna

2008-12-02 @ 23:54:36
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken fin och otroligt rolig blogg du har! Känner igen det där med surfandet, min pojke är 3 år och vill jämt och ständigt kolla på rallybilar och så...va bara det att jag lämnade honom där ett tag och gick ut och rökte, när jag kom in ropade han på mig; Mamma det är nått knasigt på datorn! Jaha, tänkte jag. Kollade till, och det va inget för barn kan jag lova...att det är så lätt att klicka sig vidare till porr ät ju sjukt! Håller uppsikt efter det kan jag lova... ;)

2008-12-10 @ 15:30:10
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0