Jag har gjort många ogenomtänkta beslut i mitt liv....

Zigge ser verkligen fram emot det här med lucia. Han har tränat på dagis. Han tränar hemma.
Sjunger och dansar. Ler och vickar på huvudet...
I morgon så är det luciafirande på dagis och vi har sedan länge haft beslutet att både Zack och Zigge ska vara pepparkaksgubbor.

Problemet är att Zigge har kommit på andra tankar. Han vill inte alls vara en tråkig pepparkaksgubbe. Han vill vara ett monster.

Det blir nog en rolig lucia på dagis i morgon....

I går så storhandlade vi på ICA Maxi.
Vi laddade med massor av kassar, den största vagnen och nytryckta sedlar i plånboken.
Mamma Sandra började med inhandlingen medans jag tog ungarna och kollade in allt man kan önska sig till jul (leksaksavdelningen).

Zigge förblev i vagnen hela tiden, tack gode gud. Men Zack blev så uppspelt så jag blev tvungen att förpassa honom till fängelset ett tag...

Busunge till salu. Endast 49 kronor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka små busungar. här har det slagits in paket för fullt. hälsa att tomten bara kommer med klappar till de barnen som är snälla mot sina föräldrar ;) Kram

2008-12-11 @ 11:15:37
URL: http://amazinglittlebuddah.blogspot.com
Postat av: Caroline

Stackars fröknar och barn. "Luciasången" fr en ny innebörd i morgon!!

Monster lucia :D

2008-12-11 @ 19:13:03
Postat av: johanna

där tycker jag zack kan få sitta ett tag!

2008-12-11 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0