Nej, mamma håller på Robin!

I dag så tog vi med våra monster till den stora staden för att se IDOLERNA!
Det var helt fullknökat med folk så vi såg inte så mycket när de uppträdde. Jag tyckte Zack skulle få träffa sina Idoler så jag köpte en platta så vi kunde gå fram och få den signerad...

Zack fick genast en kompis. Robin Bengtson var hur gullig som helst med Zack och busade med honom och gav han en riktig kram.

Zack ser visserligen lite sur ut men det var han inte. Hav var blyg däremot. Men efteråt så var han så stolt, så stolt.


Alice tyckte att Zack var så gullig när han busade med Robin.

Jag berättade att jag höll på Alice och att Zack inte riktigt visste vem han höll på. Kevin eller Robin. Då hoppade Robin upp och sa högt: Men, du höll väl mest på MIG va??? Då sa Zack. Nej, det är mamma som håller på dig. Jag håller på Kevin!
Då skrattade de gott.


Kevin vile göra en high-five. Zack slog så hårt han kunde och Kevin fick jätteont i sin hand. Det tyckte Zack var roligt!

En jätterolig dag på stan.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha så kul :D

2008-12-21 @ 21:41:37
Postat av: Carro

Hahah vad roligt!! =)

2008-12-21 @ 21:43:28
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilken lycka för Zack att få träffa IDOLERNA!!!!

2008-12-22 @ 14:55:16
Postat av: Hanna

haha, åh robin är så snygg ;)

2008-12-22 @ 15:02:55
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Milla

Gud vad härligt med så ärliga barn och vad härligt att han fick så mycket respons från dem och att de inte bara satt där. God jul på er hela familjen och hoppas att ni får tiktigt mysigt och att Zack och Zigge blir glad för alla klapparna =)

2008-12-23 @ 13:05:38
URL: http://millasblogg.com
Postat av: Cillidill

Haa kul att ni träffat idolerna.. hihi kram och God jul på er allihopa :-) från Lkpg

2008-12-23 @ 15:05:09
Postat av: Alina

åå va kul!! :) Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 15:08:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0