Skriva lista till tomten....

Zack sitter just nu och skriver en önskelista till Tomten. Förhoppningsvis ska vi snart överräcka den 'in persona' till Tomtem himselfe. Han har gjort önskelistan på datorn (med hjälp av mamma) och nu sitter han och ritar på den.

Z - "Titta Pappa. Det här är jag när jag tröstar tomten"
P - "Varför tröstar du tomten?"
Z - "Han är ledsen för det finns ingen snö"


Myspys... :O)

I går så hjälpte vi Tomten lite och åkte till affären för att få inspiration till önskelistorna. Det råder ingen som helst tvekan till vad Zack önskar sig i år... LEGO!




Zigge däremot gillar att pyssla i köket. I dag ringde Sandra mig och sa att jag behövde köpa ny välling. Zigge hade, på egen hand, gjort välling i köket..... I paketet!

Så, Zigge önskar sig ett kök i julklapp...


Han gillar även saker som låter mycket. Det har han efter sin far...


Efter leksaksbutiksbesöket så unnade vi oss en tur till McD. Har blivit dyrt. men det är smidigt. Och båda ungarna äter...


På Ingelsta så har de dessutom en klättervägg som Zack kommer högra och högre upp i för varje gång vi är där.


Nu väntar vi telefonsamtal från våra kompisar. Kan de så blir det ett besök hos Kolmårdstomten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0