Brottning, dans, puzzel, kurragömma


Ja då tänkte jag uppdatera er lite om dagen som varit.
Vi har haft en lugn efter middag med mycket bus, mys och skoj.
Själv sov jag till 13:45 och då stack Loa och hämtade stor z på dagis.
Lill z och jag fick ett städryck så nu är det dammfritt och golven är torkade.
Och tro mig det var vällbehövt.
Loa och Zack passade även på att åka till affären och handlade lite och tog en fika paus ute i det fina vädret.
När dom sen kom hem tyckte Zack jag hade gjort så fint, men han var tvungen att inspektera så jag inte varit i hans rum och städat.
Det hade jag inte men jag hade plockat ihop lite av hans grejor i hans lek backar och det passade inte herren.
Så han såg till att fixa sitt rum så som han vill ha det och Zigge var snabbt med där och tyckte det var kanon kul.




Pappa Loa började sen fixa och dona i köket så då vill grabbsen sitta där och puzzla och spela spel.




Vi har även hunnit med en massa bus och roliga lekar.



Och så har vi ju gå träning med lilla grabben Z.
Stora Z roa sig med annat.



Så det har varit en toppen dag i dag.
Nu sitter jag på min arbetsplats och borde få lite gjort.

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh vad jag längtar efter mina små killar!!! Vilka härliga bilder!! Puss på Alla Hjärtans Dag

2008-02-14 @ 11:32:54
Postat av: Farmor

Tänka sig att de här 2 fina grabbarna Z kan lägga ägg.För när farfar och jag kom hem efter en vårpromenad i dag så låg det ett ägg med härliga godisbilar i på vår dörrmatta. Sen hade Zack ritat 2 jättefina teckningar med bilbanor på. Varken farmor eller farfars öga var torrt. Men av alla fina bilder att döma så kan man ju vänta sig vad som helst av Grabbarna Z i Krokek.
Kramar till er båda från farmor och farfar!!!!

2008-03-23 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0