Då var även jag med blogg

Då var man med blogg då, som resten av Sveriges befolkning.
Skönt att slippa bära den i nio månader och svisch sa det bara så var den min.
SMIDIGT VÄRRE

Men undrar ju vem som vill läsa om mitt liv.
Förutom dom stolta mor och far föräldrarna som hoppas denna blogg ska fyllas med massa roligt om grabbarna Z..
Jå visst kommer den att göra det, för dom skit ungarna gör ju mitt liv så mycket mer spännande och fart fyllare.
Min kära make kanske får en rad också om han är snäll.

Är ni sen några fler som vill läsa så får ni mer än gärna göra det.
Hoppas bara energin kommer stanna kvar så inte denna blogg blir ytligare än i mängden som bara själv dör.

Sen funderar jag mycket på vad ska man fylla denna blogg med då.

Tänkte att jag skulle ut på blogg jakt och se vad folk bloggar om och hittade snabbt ett mönster.

1) Dagens outfit.
Själv tänkte jag låta er slippa den synen.

2)Tävlingar.
Kan det säkert bli någon men då i nivå med.
Vem äter dunderhonung?

3)Dagens shopping.
Det kanske jag med härmar, för är det något jag kan är det att bränna pengar på grabbarna Z .

4)Alla dessa frågeformulär, frågan är?
Kan dom undvikas, känns som dom är överallt.

5)Inrednings bloggar..
Kommer den säkert att fyllas med då vi bor i kaos.
Har en vind att ställa i ordning en tomt som ska fixas och hundra projekt till.
Men något styltat vit läckert mode hem kommer ni inte att se.

Ja det var väll ett axplock av allt jag hittade och vet ni vad.
Blev inte ett dugg klokare så den som väntar får se vad denna blogg kommer att fyllas med.

Men varnar er det kommer att bli ytligare en av alla mamma bloggar där självklart mina grabbar är sötast, knäppast i hela världen.

image1

Ja nu ska jag avsluta detta första inlägg och får väll hoppas att det ändå lyckas bli ett inlägg till.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul att du "blivit me blogg" :) Jag kommer GARANTERAT att läsa här!

Kram Johanna

2008-02-12 @ 12:20:34
URL: http://gullungar.blogg.se
Postat av: Emma

Här har du en trogen läsare till, ska bli kul å läsa om bröderna Z å er vardag ;)

Kram på dig!!

2008-02-12 @ 16:24:34
URL: http://linusludde.blogg.se
Postat av: Sandra

Kul att höra att jag har några trogna läsare.

2008-02-12 @ 17:02:33
Postat av: Mormor

Underbart...verkar vara enda sättet att träffa mina älskade grabbar på just nu tyvärr!!! Vilka härliga bilder!!! Puss på er

2008-02-12 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0