En hel dag

Ojojoj vilken dag..

 

Började med att jag gick av imorse klockan 8:30 så skönt.

Nu är jag ledig en hel veckaförutom två möten jag måste gå på.

Men det ska bli så himlaskönt med ledigt.

Så när jag kom hem i morse såstruntade jag i att sova för att ändra dygnet rätt igen.

 

Jag åkte hem och hämtadegrabbarna z och deras pappa och så åkte vi till Bollspelaren där brandförsvaret, bärgarna, ambulans och polisen hade uppvisning.

Riktigt spännande tyckte Zackmed en hund som fångade en tjuv, ett hus som brann up och en väldigt roligpolisbil var bara några av höjdpunkterna.

Tyvärr glömde jag kameran mendet var en himla massa folk.

 

Efter denna upplevelse varZack tvungen att åka ner till farfar och berätta om hela showen.

Han var även tvungen attberätta om i lördags när han var och kollade crossarna åka i grustaget.

Efter besöket på farmor ochfarfars jobb åkte vi till Lisa och Kalle på macken och snackade skit och käkadekorv.

 

Sen blev det bus på öppnaförskolan där det var en hel del kändisar och trevliga mammor och barn.

Grabbarna Z var helnöjda ochäven jag och Loa tyckte det var väldigt trevligt.

 

Väll hemma var det mat fixbadning, bus och mys.

Nu ligger grabbarna Z ochsover gott.

 

Imorgon blir det dagis förZack när jag åker på möte och Lou och Zigge åker och handlar.

Efter dagis blir det en turtill badhuset med kusinerna.

Ska verkligen bli kul..

 

Ha det kanoners så hörs visnart igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0