Kusin dag

Då har vi även i dag haft en toppen dag..

Den började med att jag lämnade stor Z på sitt älskade dagis.

Blev kanske inte en toppen start då en av tjejerna klämde Zack i en dörr och när jag sen tröstat och dom kramats och jag skulle gå fick Zack en pärm rakt i ögat.

Då gav min kära Z upp och skulle med hem, han skulle inte vara kvar där på dagis när ALLA bara skadar honom.

Men med lite övertalning så stannade Z kvar på sitt dagis.

Det hade visst blivit en toppen dag med utflykt till lekparken.

 

Loa och lilla Z körde in mig på mitt p-möte och åkte sen till öppna förskolan.

Lill Z hade verkligen haft det super bra.

Där har han sina två favorit ?tanter? som han älskar att följa efter och busa med.

Det är verkligen toppen personal och vi har verkligen jätte glädje av dom och deras verksamhet.

 

Efter öppna åkte dom och handla och sen hämtade upp mig.

Sen var det bara att hämta zack och sen var det dax för badhuset.

Zack hade väntat och längtat och tjatat på fröknarna vad klockan var.

Så snabbt som det gick att hämta Z i dag har det aldrig gjorts förut.

Väll på badhuset möte vi upp kusinerna och faster.

Det är så himla roligt att se dom ihop och dom har verkligen jätte roligt ihop.

Det blev ett par timmar av bus och båda grabbarna Z älskar verkligen vatten.

image54

 

Har även varit förbi min mormor och morfar där jag fick en väldigt glad överraskning.

Jag säger det igen tack så jätte mycket.

 

Nu ligger dom och ser en film och somnar nog när som helst.

 

Ha det bra

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0