Lugn natt = massa serier

Natten.

Ja nu börjar ytligare en natt att börja bli morgon.
Det ha varit en väldigt lugn natt så jag har hunnit med en hel del, Jobb.
Men fy vad trött jag är ögonen verkligen går i kors så det är skönt att morgon bestyren kommer i gång snart så jag måste ?vakna? till,

Min jädrans hals sårar rejält nu på natten och känner mig frysen.
Tyvärr har jag nu gått och dragit rätt länge på detta så börjat bli van.
Fy skulle helst vilja att det antagligen går över eller bryter ut ordentligt.
Det tråkiga är att så länge någon i familjen är hängig får vi inte träffa min mamma på grund av infektions risk.
Så mamma vi syns i vår.

Vad har natten spenderats med då förutom mina arbetssysslor som faktiskt tar sin tid fast natten var lugn har jag slappat vid tv och slö surfat på datorn.
Men tack vare att jag känner mig hängig så har jag mest legat och degat i soffan.

Att jobba natt bidrar till en del zappande på dum burken och skit vilka konstiga serier dom visar på natten.

Men självklart även en del serier som är värda att kika på.

En av mina favoriter är 2 1/2 män, så den slö kollade jag på i natt.
Skratta så tårarna sprutar.
För er som inte vet vad jag pratar om för serie kommer sammanfattning.

Serien utspelar sig i Malibu, California och i centrum står Charlie Harper (spelad av Charlie Sheen), en förmögen ungkarl, vars liv är bekymmerfritt ? han har mycket pengar, ett hus vid stranden och olika tjejer varje dag. Charlie jobbar som jingelskrivare för olika reklamfilmer. Intrigen börjar med att Charlies spända bror Alan (Jon Cryer) skiljer sig från sin fru Judith (som han tror är lesbisk), förlorar sitt hus och tvingas flytta in till sin bror. Vilket betyder att Alans 10-åriga son Jake (Angus T. Jones) måste vara där varannan helg, vilket kanske inte Charlie hela tiden uppskattar.

Ett återkommande tema i serien är konflikten mellan Charlies och Alans personligheter. Charlie är avslappnad, lever det ljuva livet, har flera kvinnor, dricker och spelar medan Alan är en spänd, nördig typ. Alan kan ibland visa sig vara avundsjuk på Charlies livsstil och försöka stoppa Charlies beslut. Och han visar sig ofta rädd för att Jake ska ta efter Charlie för mycket.
Min favorit är Jake Harper ? Angus T. Jones

Programmen jag irriterar mig mest på är alla dess spel program både 3:an 4:an och 5:an har dom.
Och alltid är det en hurtig människa som står där och vill att man ringer in.
Och nästan jämt kan man ju ordet så visst blir man allt lite sugen att ringa in.
För en vinst skulle ju inte sitta helt fel.
Men peppar peppar har jag lyckats hålla min fingrar ifrån telefonen så det har inte blivit några samtal.

Ytligare en av serierna som jag faktiskt gillar är scrubs så det har jag faktiskt sett ett avsitt av i natt.


Nu sitter jag och kollar på ett matlagnings program.
Ingen höjdare.

Nä gott folk nu ska jag kurera mig och ladda batterierna så jag orkar morgonen.

Vi hörs i eftermiddag när jag sovit ett par timmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0