Upp och hoppa

Jag är så jävla nöjd att Frida gick vidare rakt in i finalen helt underbart.
Man blir ju så glad av den låten.
Ja, och för er som inte vet det finns en liten hipp hoppare i mig som aldrig blir vuxen.
Stor Z stod här och skakade på rumpan och tyckte den var riktigt bra.
Sen gillade jag ju bwo´s riktigt bra fast bard såg ut som en rattmuff.
Men tuttifrutti brudarna kunde jag klarat mig utan den platsen var Patrik mer värld.
Sen fattar ju inte jag opera överhuvudtaget så den låten hade jag klarat mig utan.

Sen måste det tilläggas att Björn är ju bara så himla gullig och rolig,
hans cup mot Carina berg var helt suverän.



Kommentarer
Postat av: tessan o malou

malou o jag tyckte att zack blev jättefin i håret, han borde ha grönt hår jämt!

2008-02-25 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0