I dag..

Hej hej på er..

I skrivandes stund sitter jag ute på våran uteplats och njuter av att det börjar bli lite svalare..
Har 4 små gullungar här hos mig som sysselsätter sig med båt äventyr,boll sport, tv spel, bergbestigning mm
Ja det är inte lätt att blogga med dessa små..Man får verklige motion, särskilt med ziggelito som är överallt.Oj nu blev jag satt i fängelset..
För er som inte visste har vi satt upp staket för vårat stup..(väldigt skönt)
Och snart kommer dom och gör våran framsida ska bli skönt när det blir klart..
I dag har jag och grabbarna Z tagit en promenad till Annika och Tommy med barn.
trevligt att träffas en stund...
sen åkte vi till affären och köpte lite glass och annat behövligt.

nu måste jag ta hand om dessa vilddjur..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0