ja det är sant.

Ja ni jag ger det väll ett försök till..
Som ni märkt har vi/jag inte bloggat på extremt länge..Varför undrar ni säkert???((Dom 2 trogna som läser))
Är så trött på att det alltid strular när jag ska blogga och bilder går inte att lägga upp för det tar typ 100 år..
Men men jag ger det en chans och hoppas det har blivit bättre..
men nu har jag istället hur mycket som helst att blogga om så kommer väll få skriva då och då om våra semester äventyr och drukningstillbud och rymningar på silja line färjan...
Ja som ni förstår och säkert kan tänka er så går det villt till när familjen Lavendell har semester..
Förstår inte det vi som har så lugna och uppfostrade barn som gör allt mamma och pappa säger..(ha ha)
Skulle inte tro det här hemma bestämmer Stora och lilla Z och mamma och pappa bara gör som grabbarna säger.
Men ha det bra och kika in snart igen ska verkligen försöka bli bättre med bloggningen.

Ha det gott nu ska jag blocka ner lill z från bordet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0