Tisdag

Vilken j*vla dag..
Började med att mina Z:or vaknade med tuppen, eller rättare sagt lill Z vaknade tidigt och använde stor Z som studsmatta..
Ja ni kan ju tänka er hur glad stor Z var.Helt vansinnig och sa att lill z skulle försvinna för han vill vara ifred på morgonen och sova.
Loa åkte i väg redan vid 7:00 och jag och zigge gick upp och myste.
Klockan 9:40 var jag och grabbarna på vårdcentralen.
ja ni läste rätt lill Z utforskade vagnen på baksidan stående framåtlutad, ja resten kan ni räkna ut.
Så nu har vi en piercad zigge, ja han bet igenom underläppen.Fy vad massa blod det sprutade och det var inte lätt att se hur det såg ut med en vild lill Z och munnen full med blod.
Så gick ner till grannen för att få lite hjälp att kolla hur det såg ut.
Kom fram till att åka bort till VC..
Där konstaterade dom att han bitit igenom men som tur är rakt och snyggt, så läkaren spolade igenom med koksalt och nu ska det få själv läka.
Nr vi kom till baka hem var lill Z trött så han gick och la sig och jag och stor Z lekte tjuv och polis.
Det var ju en passande lek för kl 13 packade vi in oss i bilen för att åka till Tessan och Kim och Mallou på grymön.
Tänkte jag kör genom krokek centrum och tar motorvägen, skulle jag inte ha gjort.
För där stod farbror blå och mätte hastighet, ja det gick visst lite fort.
Blir så j*kla sur på mig själv 8 för fort på 30 väg blev 2000 kr i böter..Ja roligare saker kan man ju ha för dom pengarna.
Det som irreterade mig mest och det förstod farbror blå var att medans han stod och prata med mig och skrev böter åkte det förbi massa bilar som lätt körde dubbelt så fort än vad jag gjorde..Han sa även att dom kommer stå mer där för dom märkte att det verkligen var en typisk sträcka där alla verkar köra för fort..

Ja ja gjort är gjort..
Men vi kom sen till Tessan på grym ön där vi hade det trevligt med väldigt god mat..
Spelade kubb och barnen badade..

I dag bli det njut i solen hela dagen..
Mår så bra med båda semester och sol..

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars liten, verkar inte ha varit någon bra dag alls för er igår. Jag hoppas att dagen idag blir mycket bättre =). Kram

2008-07-30 @ 13:01:05
URL: http://www.millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0