Frostbrytning

Zigge somnade gott i går kväll med både pencellin och inpren i kroppen(40,1i feber) runt 20:00.
Klockan 01 vaknar han och är hellt förstörd skriker och fryser.
Lill Z var is kall och tog då tempern på honom som då stannade på 35,2.

Rignde då sjukvårdsrådgivningensom sa att det kallas frostbrytning och är kroppens sätt att kyla sig vid hög eber många dagar.
Men som sjuksköterskan sa feber kommer snart till baka bara att hålla honom varm.
Efter lite vätska och medecin somnade han gott.

Nu på morgonen är det en rätt pigg kille som kryper runt.
Så hoppas det vänder nu så han får vara frisk på sin 1 års dag.

Stor Z är pigg som vanligt och springer runt här och har dom mest konstiga lekar för sig.
Han har tröttnat på att jag och Loa inte vill leka tjuv och polis så nu fångar han frukterna och grönsakerna i kylskåpet och sätter i fängelset som han byggt av två tvättkorgar.
Ja ska väll gå och styra upp denna lek.
Nu har visst leken vänt och nu ska han rädda dom hu fängelset och sätta dom i kylsåpet.

Tänkte även ta en sväng på stan med stor Z och köpa lite presenter till lil Z.
För på måndag är den stora dagen.

I kväll är det andra chansen och jag blir nöjd bara Carola inte går vidare.
Gillar igentligen igen av låtarna i kväll men opra och Carolan ska verkligen inte vidare.

Jag som aldrig gillat flick smör favorit Ola hoppas verkligen han vinner mot tuttifrutti blandningen caracola.

Tapper eller Therese båda är bara skit så spelar igen roll vem som vinner den matchen vinna får dom verkligen inte göra..

E-type och the poodles mot Sibel så hoppas jag verkligen på kill gänget dom är ju bara så charmiga.

Ja och så har ju Nordman det stösta uppdraget att slå ut Carola.

Vem jag vill ha som slut vinnare.
Har jag ingen anning om men lite smyg håller på e-type och poodles gör jag nog.

Nu ska vi käka lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla gubben....hoppas han piggnar till sig snart!!!!
Pussa på mina älsklingar.......

2008-03-08 @ 13:03:54
Postat av: Loa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Carola åkte ut! Jag röstade 4 ggr!!!! På Norman då alltså.

2008-03-08 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0