Tradera.

Hej på er.

Dom senaste dagarna har loa och jag haft lite rens ryck där hemma.
Nu ser det extra mycket ut som kaos då vi dragit fram men även gjort i ordning skåp och lådot.
Skit vad prylar och kläder och annat små plock vi har.
Så jag bestämmde mig att lägga ur dom fina sakerna/kläderna på tradera och det har faktiskt jätt bågra slantar.
Visst det är rätt små summer det handlar om men många bäckar små.
tex har jag sålt alla mina mamma klädr och fåt minst 50kr st för alla mina tunikor minst 50 kr st för byxor och minst 25 för t-shirts.

Barn kläder går med bra att sälja särskillt om det är märkes kläder dom kan man få riktigt bra för.

Nu ska jag kolla mina auktioner och hoppas på bra bud.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Perfekt ju å få lite pengar för saker man ändå inte anväder!! :)

2008-03-04 @ 07:57:29
URL: http://gullungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0