Alla sätt är bra....

I går eftermiddag så tyckte vi att det blev ovanligt tyst med tanke på att Zigge brukar köra i 200%. Vi letade i hela huset. Det har hänt att han har gömt sig och sedan sitter och skrattar bakom en kartong eller nåt på övervåningen.

Till slut så hittade vi det lilla knytet i Zacks rum. Sovandes på sängen i en besynnerlig ställning. Se bild...

Ja, Han sov så här.... I tre timmar!

------
Själv är jag lite dödssjuk. Sandra vägrar ta tempen på mig. Hon tycker att det räcker att känna på min panna. Så säger hon. "Ja, ja lilla gubben. Du överlever nog". Så flinar hon sådär överlägset som bara en kvinna kan när mannen ligger i dödsångest och ser syner på anfädrer, änglar och demoner.

Kan inte NÅN tycka synd om mig... :(


Så om jag går bort nu i feberkramper så vet ni alla att det är Sandras fel.

Testamente: Jag ger bort alla mina tillhörigheter till mina barn. Sandra får mina skulder.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars stackars Loa!!!!!/Kram Svärmor

2008-11-22 @ 18:23:16
Postat av: Loa

ÄNTLIGEN någon som förstår mig... !!!

2008-11-22 @ 19:50:34
Postat av: Emma

Ha ha ha, okej liiiite synd är det om dig ;)



Kram på er

2008-11-22 @ 22:19:47
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Loa

Tack Emma. Kan jag flytta in hos dig?

2008-11-23 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0