Den spännande upplösningen.....

Zack va sjuk... Låg i soffan. Mamma lika så och jag satt och bloggade.
Då hörde vi underliga ljud från köket...
Jag gick ut och fick se Zigge. Han hade tagit Zacks spyhink. Klättrat upp på diskbänken. Satt hinken under kranen och tagit sig ett bad. I HINKEN! Med kläderna på! Bjöjan vägde tonvis....

Bildbevis nedan:


I dag har jag varit utomhus hela dagen i regnet. Lastsäkring stod på programmet och gissa om jag saknade mina grabbar!
När jag kom hem och satte mig i soffan så tog det inte många minuter innan jag hade både, mysande, hos mig.

Hur jobbigt det än kan va med två busgrabbar så är det sådana här stunder som gör att man orkar med resten.


I dag mår alla bättre och förhoppningsvis så är vi alla snart på benen igen!


ps. Jag har behandlat bilderna och gjort dom lite "snyggare". Vad tycker ni? Ska jag fortsätta att göra så? ds

, Loa

Kommentarer
Postat av: nettan

Snyggt med bilderna. Tur att ni alla mår bättre å hoppas inte smittan sprids vidare :)

2008-11-11 @ 17:32:49
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: orre

Ja, fortsätt så med bilderna, skitsnyggt!

Och hälsa grabbarna från Stor-Oskar

2008-11-11 @ 18:11:20
URL: http://gpsfoto.se
Postat av: Lottiz

Hehe vilken rolig kille, sätta sig och bada i en hink och med kläder på. Blev trevligare och finare med bilderna lite på sned, kan du fortsätta med :-D

2008-11-11 @ 18:46:18
Postat av: Camilla

Jättefina bilder! :-) Hoppas ni snart är friska, tror Tilde saknar sin homeboy på dagis.

2008-11-12 @ 10:17:10
URL: http://stjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0