Godmorgon

Vaknade av att Zacken tyckte det var himla tråkigt att sitta uppe själv..
Han gick upp med papppa Lou och zigge och jag låg kvar och trynade en stund till..

Z-Mamma sliuta sova och kom och lek.NU......

Så här sitter jag nu och gäspar och föröker få i mig lite koffein så jag blir människa igen..
Barnen kör ju järnet som vanligt.
Zigge testar just nu vad om händer om man blandar yougurt med apelsin juice..

Vet inte kanske är en blandning som är värd att testa.
Och vad ska familjen hitta på i dag då.
Jå, klockan 12 ska vi träffa  valrosen Erika (höggravid)för lite bus på busfabliken..
Eller tanken är att hon och jag ska snacka lite skit medans grabbarna Z busar runt...
Ska bli kul att träffa henne då det var ett par veckor sen hon slutade på jobbet...

Nä ni nu har jag två grabbar son sitter på mig så det är dax att logga ut..

Ha en bra dag.


.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en trevlig dag på Busfabriken!!



// Kram Marie

2008-11-27 @ 10:21:51
URL: http://www.sabosblogg.blogspot.com
Postat av: Erica

sorry att lunchdaten blev inställd, jäkla bebbe å bråka med mig hela natten!

om jag ska vara ärlig så var jag nästan lite orolig att det var värkar på riktigt när dom hållt på i ca 3 timmar å fortsatte komma med 30 min mellanrum. men kl 6 somnade ja å då avtog de! :-) lycklig

kram

2008-11-27 @ 13:45:31
URL: http://www.hoppsanimagen.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0