Tummetott

Blev beordrad av min kära fru att skriva ett blogginlägg. Finns ju i kväll bara en sak att blogga om. Men först två bilder på Zack... hehe



Vad är det då som har hänt som är så fruktansvärt roligt (för mig). Jo, mamma Sandra skulle laga mat och tog fel på löken och sin egen tumme. Kommer bli ett rejält ärr efter det här. Hehe, om hon fortsätter så kommer hennes händer snart att se ut som mina. Ärriga och dana efter 11 år i restaurangbranchen.



Och jag går inte på det där med att hon inte får diska.
VI HAR DISKMASKIN!!!!

hehe

blogg blogg, Loa


Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars Sandra!!!Lika smidig som jag när det ska till att lagas mat.....

Vilken härlig bild på Zack!!!! Han är för söt den ungen!! OK då Loa du är gullig du också!!!!

Kram från Mormor/Svärmor

2008-11-18 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0