dagen i dag

Har fått massa gjort i dag.
Dagen börja med att Zigge han att ta sig ett dopp i vasken, självklart nypåklädd.



Zacken var super trött och intog frukost i soffan halv vaken..


Sen var det iväg  med grabbarna till dagen..
Då pasade jag på att göra en extrem rensning i Zack´s rum.

bilderna är klickbara
Zack blev välldigt nöjd och tyckte det var fint..


Eftermidagen lekte vi en massa och lekte med lera..

Zigge tyckte det var kul, lite slant ner i magen också...


Sen kom pappa hem och hade en glad överaskning till zacken.
Dom skulle åka och hämta kusse Oscar och åka till Mc´donalds och sen gå på walle på bio...

Zacken var hellt överlycklig.
Se så glad han blev.


Zigge och jag pasade på att åka in och fixa Zacks födelsedagspresenter och Hapus present.
Nu sover zigge och jag ser Idol.
Snart kommer väll grabbarna hem och jag och Sara ska ut å gå..

Ha det bra..

oj va det en kamrea där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0