rör i öronen

Nu är det bestämt ziggolito ska få rör i öronen inom 3 månader hoppas dom på..
Sen kommer dom även göra en hörselundersökning på zigge i samband med återkollen efter rör inättningen.
Vi får väll alla hålla tummarna när dom ska söva honom..

Ja vad händer annars jag har fortfarande feber och blir hemma en natt till.Känns inte så roligt ekonomiskt sätt men är man sjuk så är man.
är så himla trött och loj så skulle ha det jätte svårt att orka med jobbet i natt..

Loa kom hem tidigare i dag och itter nu och gör lite hemuppgifter,han trivs verkligen med att vara student.

Zacken är trött efter en kanon dag på dagis där dom fick ha med sig en varsin leksak.Zack valde sin fina blixten bil som pratar och blinkar på ögonen...

Glömmde berätta att vi börjat bygga altan runt halva huset.
Bilder kommer..

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig!! Värdelöst å va sjuk!



Skönt att han ska få rör i öronen, hoppas det funkar bra. Jag är själv öronbarn och hade rör när jag var liten å det tror jag gick bra ;)



Stora kramar

2008-09-11 @ 19:50:26
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0