Valborg med grabbarnaZ

Vilken dag!

Mamma har jobbat hela dagen och jag och grabbarnaZ har haft en kanondag. Vi började efter dagis med massor av lek och

stoj här hemma.
Zigge fick reda på att FarFar förmodligen kommer att köra i Motorcykeltåget i morgon. Då åkte hjälmen på!
Sedan åkte vi in till Gyllene Måsen (McD) och åt en enrätters middag med en och en halvtimmes lek efteråt. Därefter for vi till Folkparken och, häpp, ännu mera lek innan mamma mötte upp tillsammans med B.
Vi åt massor av godis, popcorn, korv och läsk samt förlorade pengar på lotterier.

Till slut så tände de elden!

Jättemysigt.
Det de hade glömt att berätta var att direkt efteråt så drog världens fyrverkeri igång. Zigge blev stel som en pinne!

Mamma åkte med oss hem och grabbarna var så uppe i varv så de ville absolut bada!

Inte illa att bada klockan 22.15 en tordag men nu så sover de båda så gott.
En härlig Valborg till enda.

I morgon ska Zack och jag åka raggarbil i tåget. Kommer jag ihåg så tar jag lite bilder och gör en blogg om det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0