Ziggebus och stora Zack

Jo. Jag vet. Det var länge sen.
Mycket annat i livet nu som inte passar in på bloggen.

Men lite kul har jag att berätta om busungarna.

Vi var hemma hos Zacks flickvän(?) häromveckan och blev bjudna på mat. En mycket trevlig tillställning.
Men, inget kalas utan kras tyckte Zigge och välte en två meter hög spegel som gick i 10 000 bitar.
Nu vet vi att Zigge kommer att ha olycka tills han är drygt 9 år gammal....

Pappa Eggert tog fram dammsugaren för att suga upp de små små bitarna och Mamma Malin sa att "Fota nu Loa, det här vill jag ha bildbevis på".

Så, som lovat: En bild på en dammsugande Eggert


Hmmm. Trots allt så är det svårt att vara sur på Zigge. Han är ju bara för mysig med sina tilltag. Titta bara när han tycker att han är klar för dagis...

---
Lekhuset säljer ut och ska flytta til en ny lokal. Grabbarna Z provar pulkor för glatta livet


Nu på kvällen så lagade mamma lite god mat. Zigge och pandan hjälpte till...

Givetvis var pandan med på middagen...


Hoppas det blir fler bloggar snart.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt att få se lite mysiga bilder igen på mina små älsklingar!!!!!!!!!!!!Kram från Mormor

2009-02-26 @ 22:08:00
Postat av: Anonym

Härligt att få se lite mysiga bilder igen på mina små älsklingar!!!!!!!!!!!!Kram från Mormor

2009-02-26 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0