Däckad Zack och storhandling

Zacken är sjuk och har legat hela dagen..Förvånade??Det är vi, det brukar vara full rulle i honom ovasett om han är sjuk eller frisk men denna gång är han däckad.
Vet inte vad han åkt på utan han har feber och hosta.


Och Ziggelito är inne på 4 kväller med feber.Välldigt konstig då han är feberfri morgon och eftermidag och så kvällar och nätter får han högfeber och kruppar välldigt mycke.
Nu har jag som tur är medeciner hemma men det hjälper inte jämt.Sen blir han så extremt speedad av ventolinet



Idag har vi tagit det lugnt och föröker att kurera kidsen..
Jag själv tog en tur in till ica maxi för att handla mat.
Har så svårt att bestämma mig för vilken affär jag gillar mest så jag byter av lite.
Eller alla har sina olika fördelar.
Rent matmässigt gillar jag city gross absolut bäst men dom har ju tyvärr inte självscanning.
Ica maxi har självscanning men rätt tråkig kött del och rätt dyrt.

Vart brukar ni storhandla?

Tycker det blivit så himla dyrt med mat.

Nu är Loa borta hoss våra vänner Sara, Rickard, Filippa och Maxen som bor 3 hus bort från oss.
Sara fyller är i dag och vi var bort bjudna på fika men barnen och jag fick snällt stanna hemma.
Jag har redan träffat opch grattat Sara i dag på våran hurtiga promenad i morse.

Nä ni nu ska jag spela lite spel med Zacken och sen ska vi äta mlite av zigges goda låssas mat som han tillagar i sitt kök..

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Erica

COOP!! Dom e bäst ;-)

2009-01-06 @ 18:07:38
URL: http://www.hoppsanimagen.babyblogg.se
Postat av: Emma

Å stackars smågrabbarna!! Är ju så förbaskat trist när de är sjuka!! Håller tummarna för att de kryar på sig fort nu!!!



Jag väljer helst ica maxi när jag storhandlar, så smidigt med scanningen å sen att man kan betala själv när man går ut - då kan man ju faktiskt tom handla med två halvvilda barn ;)



Kram på er

2009-01-06 @ 21:22:12
URL: http://linusludde.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch, det går så mycket sånt där me feber å¨hosta nu! Hoppas verkligen att det ger sig snabbt!



Å jag handlar nog helt klart mest på ica maxi!



Kram kram!

2009-01-07 @ 07:57:32
URL: http://johannnis.blogg.se/
Postat av: Mormor

Stackars mina små älsklingar!! Pussa på dom från mig...

Inte likt Zack att vara så där däckad.....Kram

2009-01-07 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0