Välkommen på Me and I party


DEN 16 MARS KLOCKAN 18:00 SKA JAG HA VISNING HEMMA HOSS MIG.
ALLA SOM VILL FÅR GÄRNA KOMMA JU MER DESSO ROLIGARE.
HAR NI NÅGON KOMPIS SOM VILL FÖLJA MED ÄR DET SJÄLVKLART OK..

NI SOM INTE VET VAR JAG BOR HÖR AV ER PÅ NÅGOT SETT SÅ FÅR NI ADRESS.

SVARA HELLST INNAN DEN 1/3 OM NI KOMMER SÅ JAG HAR ETT HUM PÅ HUR MÅNGA VI BLIR.
JAG HOPPAS SJÄLVKLART PÅ ATT VI BLIR ETT STORT GÄNG.

VILL NI FÖR SPANNA PÅ KLÄDERNA SÅ KOLLA IN HEMSIDAN WWW.MEANDI.SE VÅR KOLEKTIONEN STÄPPS DEN 30/1.

MVH/// SANDRA LAVENDELL

Kommentarer
Postat av: Sofi

Utmaning i min blogg till ALLA bloggare =) Jag har sammanställt 20 frågor, fria att kopiera.. Du besvarar dom i din egen blogg och på så vis får dina läsare veta lite mer om dig =)

2009-01-25 @ 17:49:15
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna ( Tindra å Tuvas mamma )

Hallå, hallå...

Jag kommer jätte gärna om jag får...min syster vill säkert oxå följa med...man kan väl inte få nog av dessa kläder..hihi! Ha det gott...

2009-01-25 @ 23:25:42
Postat av: Cillidill

Tjenare på er! En liten utmaning, kolla in min blogg!! Kramen från cilla

2009-01-31 @ 00:18:46
URL: http://cillidills.blogg.se/?tmp=31000559

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0